piątek, 4 lutego 2011

Egipt

   Postanowiłam właśnie, że nadrobię wszystkie zaległości pocztówkowe. Niestety nie dam rady opisać każdej kartki indywidualnie i dokładnie. Ale ponieważ sterta piętrzy się  i jest co raz większa, więc jakoś muszę się z nią uporać. Doszłam do wniosku, że na razie opisy będą bardzo krótkie.
   Zacznę od Egiptu. Kartki dostałam od znajomych, którzy byli w Sharm El Sheikh.


Kolejna kartka przedstawia Delfinarium. Zainteresowała mnie pewna informacja, którą znalazłam na stronie http://www.plywaniezdelfinami.pl/delfinaria Piszą, że pływanie z delfinami w Egipcie jest niebezpieczne gdyż Delfinarium działa nielegalnie!?


Ostatnia kartka to Wielki Sfinks z Gizy z piramidą Chefrena w tle. Jest to najsłynniejsze i największe wyobrażenie mitologicznego stwora. Naukowcy uważają, że rzeźba ta posiada twarz faraona Chefrena.

Brak komentarzy: