niedziela, 3 października 2010

Holandia

    Jedną z ostatnich oficjalnych kartek, które do mnie dotarły była kartka z Holandii. Coś w niej jest takiego, że podoba mi się. Sama nie wiem co! Może te kolorowe tulipany w połączeniu z szarością nieba i deszczem? A może napis "Deszczowe pozdrowienia z Krommenie"?


    Szkoda, że tak mało informacji znalazłam o mieście Krommenie. Położone jest w północnej Holandii, 25 minut pociągiem od Amsterdamu. Ciekawe, czy naprawdę w okolicy tego miasteczka są takie pola tulipków? Uwielbiam te kwiaty. W tym roku wiosną wokół domu miałam ich około 250 sztuk z kilku odmian. Wyglądały pięknie. :)

4 komentarze:

acvarel pisze...

Czy lubisz deszcz? Ja lubię
Podoba mi się pocztówka

Anonimowy pisze...

Rzeczywiście bardzo ciekawa jest i ma coś w sobie ;D A tulipków wokół domu zazdroszczę :)

Spellbound pisze...

Tulipany w deszczu :P tego jeszcze nie było :D

Petitek79 pisze...

Ja teraz posadziłem kilkadziesiąt tulipanków- nic tylko czekać do wiosny. Najbardziej jestem ciekawy czarnych i niebieskich!