piątek, 4 lutego 2011

Finlandia

   Nadrabianie zaległości idzie mi sprawniej gdy grupuję kartki z poszczególnych państw. Teraz czas na Finlandię.
Na początek zimowa karteczka z jakiegoś miasteczka na południu Finlandii w pobliżu Lahti. Widoczek jak widoczek, ale kształt kartki fajniutki.





   Kolejna kartka to Żaglowiec Suomen Joutsen czyli Swan of Finland. Fiński Łabędź to żaglowiec szkoleniowy z okresu Zimnej Wojny. Jak napisała Tarya, od której przyszła kartka, jest to najprawdopodobniej najbardziej znany żaglowiec w jej kraju. Obecnie dokuje on w porcie w Turku. Posiadam dwie kartki z tym żaglowcem. Druga jest w scenerii zimowej i wydaje mi się, że ta jest zdecydowanie ciekawsza.


Na okrasę tych fińskich kartek moja ulubiona (z tych które dostałam). Street view z Helsinek. Z całym szacunkiem dla Finów, ale to chyba najładniejsza kartka z ich kraju jaką posiadam. Jakoś nie mogę trafić na  coś ciekawego:( Mam nadzieję, że coś fajnego kiedyś dostanę. Tą kartkę otrzymałam od Fina (oficjalna), do którego wysyłałam jedną z pierwszych moich kartek. Niedługo dogonimy Finów w statystykach - dużo nas:D

Brak komentarzy: